// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
GOAL ! !
Saturday 29 October 2011 | 08:39 | 0 Sweet Cupcake
yeah ! goaaallllllllll !!! hehe . N9 menang kalah kan terengganu . riuh gila kat umah ni dengar sorakkan ayah aku dengan adik adik aku . aku lak tak tahu nak sorak mana . jadi penonton setia je la nengok diorang sorak . hehe ! yang best tuh mak aku pun join sekali . wah ! darsyat lah mak nih . mula-mula tadi kate nak gi kuar jalan . tup2 ! duk depan tv nengok bola +_+ . ni apa kes lar ni . aku amik kesempatan on9 je lar . yang lain hah ! amik kaw ! nengok bola lar . huhu . abang aku balik sekali . so , 2x5 le nengok . da abiz je bola . sume nak bukak fesbuk tulis kat wall masing kate ' negeri 9 menang !' yeaahhhh ! . antaranya , kakak aku lar . hehe . masyuk2 . tapi yang geram tadi , da dekat satu jam tak masuk2 . aku geram nengok . ! 
huhuhu . X______________X 
borink la der ! nengok luar negara nya lagi syok . lebih2 lagi nengok RONALDO ! haha ! ape le aku nieyh .